Friday, July 29, 2011

e.m.o.s.i d.i.p.a.g.i j.u.m.a.a.t

Posted by Mama Safiya and Adam at 10:49 AM
Jumaah Mubarak...
Pagi2 lagi saya da mrh. punya xelok emosi 2-3hr ni.mashaallah...xbaik kan?mangsanya LOVE. sbb hal kecik saya emosi sgt, smpi rasa nk simbah air kopi yg saya minum kt kedai tadi kt muka LOVE. nauzubillah, ikut hati sgt ni..huhuhu...saya mmg kejam dan imaginasi sgt luar biasa...am so sorry dear. i didn't meant to....tekanan tgk hantaran yang terbengkalai...xsiap ap ag. Ya ALLAH, murahkanlah rezeki ku...mudahkanlah perjalanan hidup ku ke akhirnya. berikanlah aku jalan keluar, sebaik2 penyelesaian kepada masalah duniawi ni... sabtu planning nk beli habis bunga2 hantaran, riben, span sume. dan saya nak mulakan kerja2 mengubah hantaran. wish me luck n all the best. n cincin utk LOVE masa majlis batal air semayang pn maybe nk beli juga..mlm ni nk survey.. harap2 xmahal mana. duit da makin ciput! Ya ALLAH... lagi satu dugaan yang perlu aku hadapi di saat2 nak melangsungkan majlis nikah. am hoping that bank will call me n inform me my loans is approve..hope they will cl me by today n kalu x pon by monday. Hati saya mg xtenang. smlm when i called Mak, she was angry with me n xhabes2 tarik nafas when i said my pakej pelamin, baju pengantin, mekap, bilik tidur n meja makan pengantin RM2800. Actually itu paling murah yg pnah ada di kwasan Perak... tahla, dalam kedaan mcm ni, sume pn salah. i tried to xplain but my mom still cm bit dissapointed... redho dan saya terus berdoa, agar loans saya approve by today ataw monday. sesungguhnya, saya btul2 kesuntukan masa. tapi kuasa ALLAH Taala melangkaui segalanya. dan saya percaya sepenuh hati pada kekuasaan ALLAH. Semoga ALLAH kurniakan sebaik2 masa depan pd saya dan cinta saya Mohd Shamsul. saya masih ad 1 bulan 4 hari lagi utk wedding preparation. Semoga sumenya berjalan lancar. Amin.

*Tawakal pada ALLAH. Love, am sorry sbb marah pagi ni...
Love you so much...

0 comments:

Post a Comment

 

Lifetime Journal Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review