Thursday, July 28, 2011

Duit!!!!!!!!

Posted by Mama Safiya and Adam at 3:21 PM
Salam
Ntah knp hr ni hati xbegitu bahagia...mmg hati saya jarangnya senang, sukar tenteram..tapi hari ni sgt2 tidak tenteram. Sume pasal duit... Lagi nk hampir majlis perkahwinan, lagi macam2 masalah. Ckup tekanan sekarang. Frankly speaking, i really don't have enough money. But i tried to apply for loans. Bank sekarang mmg bnyk cengkadak. Ad juga staff bank yg x alert lgsg dgn application kite.Delay la, application xsubmit ag kat HQ. Korang ni wt kje ke x?Dalam tenet ckp len, jumpa depan2 da len pulak.. bek xpayah offer loans!!! Mmmg totally panas hati. Di tambah ag dgn rasa xsenang hati. Ya ALLAH... I started to give up. How to solve this problem?Xkan nk minta pertolongan dr org lain. Ini melibatkan belasan ribu.. Mmg xkan ad org yg murah hati nk tlg sesaje... Kecuali dengan kuasa ALLAH Taala. Semoga akan berlaku kejaiban... Duit gaji tetap x pnah ckup recently. Ntah kenapa... Kata pegi joli mmg xda... Shopping baju pn da lama x buat. Hati makin xsenang. Rasa nak nangis pn ada. A bit weird, saya da lama xnangis macam dlu. Dan hati saya makin keras. kenapa????? bukan nk mnt nangis, tapi saya dpt rasa ad unsur2 negatif yg attack jiwa saya......


0 comments:

Post a Comment

 

Lifetime Journal Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review