Tuesday, September 27, 2011

:: break fasting & jeans ::

Posted by Mama Safiya and Adam at 1:14 PM
Salam..
Hari ni hr terakhir kami bdua puasa sunat 6 hari di bulan syawal. Raye kami postpone time raya haji, memandangkan hr ni syawal terakhir utk tahun 2011. hahahah..cukup2 makan kami suami isteri puasa. hihih..hubby mmg gigih puasa. Tiap2 pagi dok kejut saya bangun cepat wt sahur..huhu..kejamnyer bile tidur ku diganggu... selalu saya siap kn mee sanggul goreng, nasi goreng sume tapi sedikit kecewa si hubby ni ble saya hidangkan roti bakar utk smlm dan hari utk sahur.. siyes pnat! kje melambak kt ofis diikuti dgn assignment kelas MLIS kt UM... waaaaaaaaaaaaaa...psikonyerrrrr.. huhu...

So today memandangkan hr ni last kami puasa, jd kami planning nk mkn kt luar. Menu smlm mnjadi tp separuh jalan rembat br trgt nk amik gmbr...huhuh... xpa next menu okay? kami mmg selalu mkn kt Keramat. Kedai tomyam org pattani. mmg superb, dan ssh nk cr kdai cmni. Murah dan berpatutan. Specialties dia mmg tomyam. Sbb konon2nya saya diet (^_^) mmg slalu saya amik tomyam sayur yg sarat dgn sayur2an nya..hahah mmg puas hati. tuan kedai ni mmg pmurah. saya sukerrrrrr dtg cni..selain dr itu menu biasa yg kami amik mstila kailan goreng biasa, telur bistik dan paprik sotong (ni hubby jer yg mkn sorg. kuah dgn kacang pnjg saje dia tglkn kt sy biasanye.Kalu dia bg pn janggut dgn ekor sotong aje.Mmg kejam. sabar je la..). Rasa mcm nk buka puasa kt ctu. tapi ikut usul kedua, hubby nk mkn pizza chunky loaded kt Pizza Hut. My hubby mmg pizza hut fan..sume pn nk buh cheese. (mmg xfhm. apekah?) ye mmg btl. Dia cheese maniac! erkkkkkkk. tapi i was thinking just now, if btul nk mkn western why not kt Restoran Kapal yang karam kt Kampung Baru tu? kan? kan? hai nafsu... kte tgk je la rzki ptg ni cmner kn? hahaha..

:: Tomyam Sayur Keramat :: ehsan Google



 or

:: Chunky Loaded at Pizza Hut :: from Google (^_^)




Tadi pagi hubby tnya:

Hubby: Sayang nk jeans x?
Wifey: Nakkk!!! (da bertahun xda jeans. mmg xmalu la ni. hahahha)
Hubby: Okay petang ni kiter pg bli... cari kt Sunway Piramid. dkt ngn tmpt kje syg kn?
Wifey: owh okay.. (dlm ht.. lagi? xpala. janji dpt upah!) hihihi... thank you abang :-P

Saya suka boot-cut as based on my xperience mmg itu je la yg seswainya dgn punggung dan peha terlebih mantarbbbbb mcm sayerrr...hahahha...

:: heart dis jean shape & style; Paige hidden hills boot cut jeans  ::



Saya mmg minat jeans di atas..huhuhu... kte tgu cne bajet Menteri Kewangan saya !


0 comments:

Post a Comment

 

Lifetime Journal Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review